AloBulut Çağrı Merkezi Çözümleri:

Şimdiye kadar en iyi piyasa fiyatına en uygun Çağrı Merkezi Yazılımını edinin AloBulut Çağrı Merkezi , günümüzün gerekliliklerine göre iş dünyasında en gelişmiş ve genel olarak tatmin edici çağrı merkezi çözümlerine sahiptir.

AloBulut Çağrı Merkezi Çağrı Merkezi Çözümünün Farklı Özellikleri: –
• Yönetici, Kullanıcı ve Grup Hakları
• Menü ve Alt Menülerde Çok Katmanlı seçenekler
• Kendi Kendine Tasarlanabilir Web Tabanlı CRM
• Arama Modu: Manuel, Önizleme, Aşamalı veya Öngörülü
• Excel / CSV’den Veri İçeri Aktarma
• Özelleştirilebilir Raporlama Formatı
• Çağrı Fatura Yazılım
• İşlem, Kampanya, Tarih, Ajan Adı, Elden Çıkarma, vb.
• IVR-Esnek değiştirilebilir dalga dosyaları ayarlanabilir
• Gelen, Giden veya Her İki Çağrı Kurulumu
• Çağrı kayıt, sesli posta
• ACD / Ajan Yönetimi Raporları
• Arama ile Veri Yönetimi, Aramaya Başlama, Aramayı Durdurma, Tekrar Ara
• SMS / E-Posta Şablonları ve Entegrasyon yönetimi bilge
• Müşterinin ihtiyacına göre özelleştirme veya özellik güncelleme
• Uzaktan Kurulum
• Teknik Destek